Elisabeth☆

Alla inlägg under november 2012

Av Elisabeth Magni Levin - 25 november 2012 17:14

http://ellieplace.devote.se

Den nya, nu lämnar jag http://bloggplatsen.se

Kram(för sista gången) ELISABETH

Av Elisabeth Magni Levin - 25 november 2012 11:12

Ja, jag ska nog sluta blogga och skapa en blogg på devote?

Ja, jag vet inte men detta känns inte toppen längre, jobbigt är det och man har en så stor press på sej. Jag får ibland mejl att jag måste snart blogga okm ngt vettigt, men jag vet inte om jag vill det, jag bloggar lixom när jag har lust. Japp. Jag ska börja min egna blogg på devote, det har jag bestämmt.. Men jag har denna ett tag för jag måste först skapa bloggen och sen länka och så måste ju folk kunna se att jag har bytat....

Kram ELISABETH

BIO

Av Elisabeth Magni Levin - 23 november 2012 14:31

-Jaha, då ska man på Jones Bond film i kväll då!




Idag ska jag på Bio med ludvig och hans föreldrar C;

 

Jag vet inte varör just den bilden, men ändå...

Ikväll ska jag ut med dom iallafall, och min syster och hans systr ska på ngt kalas/party eller som dom däger, discopary?

Kram ELISABETH


Av Elisabeth Magni Levin - 22 november 2012 19:47

     

Sjukt nöjd med dessa prudukterna, kommer från ''Lavender'' ett jätte bra märke, jag fick sakerna av min kompis Sandra, tack !

Det ända som var negativt var att dom satt väldigt hårt klistrade inne i förpackningen..

Men det är ju bara lite så, så jag är nöjd med resultatet.

Paketer bestod av: Body Butter, Body Shower, & Bodylotien.

Den gul/bruna flaskan är tvättmouse som jag fick av Emma, tack !


Av Elisabeth Magni Levin - 22 november 2012 17:54

    Men kan inte älska vänner så mycket som jag gör, tack för att ni finns och stöttar mej tjejer och killar, höhö inge killar på bilden, meen....

   

Japp, plugga plugga i sommar värmen, och mina älskade hörlurar..Som nu är sönder, förresten jag har beställt 2 par hörlurar, jätte fina..Hittar ingen bild på dom men det fixar jag sen..

 

Dages hälsning går till Josephine Söderholm, jag älskar dej syster Puss på dej, hoppas att det snart blir Lörda så vi ses

Kram ELISABETH

Av Elisabeth Magni Levin - 21 november 2012 16:34

Idag på morronen var jag jätte upphätsad för jag skulle ta sprutan! Jag var rädd och stoppade ner nallen i väskan! Men när jag kommer till skolan visar det sej att det är i morron jag ska ta den dumma sprutan, jag fattar inget..

Sen i skolan i dag har jag varit med typ alla olika, Clara Emma och sen har jag nog varit lite med Ludde, och Lukas ?

Jajaja, men det har varit ganska bra iallafall.

Nu sitter jag här och i gentligen ska läsa en engelska bok, men det ska jag göra sen..Och sen ska jag skriva fakta om Lionel essi, eller Leo som han okså kallas så jag kan inte skriva mer,.

 

Kram ELISABETH

Av Elisabeth Magni Levin - 20 november 2012 17:14

Har ingen telefon just nu, därför kommer det typ inge bilder och innlägg, mrn ja, en liten uppdataring i allafall :) <3

Av Elisabeth Magni Levin - 17 november 2012 14:43

 

Japp, träning på morgonen och så. Mysigt med finaste Josephine Söderholm på träningen. Sen har jag bara tatt det lite chill..höhö!

Men nu har jag varit på på ica med mamma och syster som nyss kom hem från en cup. Finaste syster kom 3:a !

Men snart ska jag ta lite godis och ''vila'' eller vad an ska klalla det..

Kram ELISABETH

Presentation


Hejsan.
Mitt namn är Elisabeth, men kallas Ellie.
Jag bloggar om mitt liv, och fotboll.
'KRAM'

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards