Elisabeth☆

Direktlänk till inlägg 23 november 2012

BIO

Av Elisabeth Magni Levin - 23 november 2012 14:31

-Jaha, då ska man på Jones Bond film i kväll då!




Idag ska jag på Bio med ludvig och hans föreldrar C;

 

Jag vet inte varör just den bilden, men ändå...

Ikväll ska jag ut med dom iallafall, och min syster och hans systr ska på ngt kalas/party eller som dom däger, discopary?

Kram ELISABETH


 
 
Emilija med J.

Emilija med J.

24 november 2012 11:28

Veckan's blogg är avlsutad, jättekul att du ville vara med!
Men nu är frågan, är du en av de två vinnarna? klicka in och se. om inte? var med igen! kram.

http://rromaites.blogg.se

Elisabeth Magni Levin

25 november 2012 11:01

Tack så mycket för att jag vann, men inget bra tillfälla att vara med i en till, för jag HAR HEADER PROBLEM, OCH MION HJÄRNA HAR SLUTAT ATT FANTISERA, :(
Så jag tror inte att jag kommer vara med igen men jag kan ju se om jag kommer på en header till då får vi ju se vad som händer :)
Kram ELISABETH

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabeth Magni Levin - 4 januari 2013 20:56

Http://justellie.bloggplatsen.se

Av Elisabeth Magni Levin - 4 januari 2013 10:00

Hej, alla kära läsare. Min design, som ni kanske har sett, gör inte precis som jag vill. Så jag kommer att fixa mej en ny blogg, så hoppa dit istället så tar jag bort denna bloggen efeter några dagar. Jag kommer att länka bloggen senare. 'KRAM' ...

Av Elisabeth Magni Levin - 2 januari 2013 19:13

    Det var 2 bilder från nyårsafton. Jag firade det min mina två kusiner Johanna och moa, sen så va Peter och Jessica med. Super kul va det! Nu är det bara 5 dagar kvar på Jullovet, och sen börjar jag i en ny skola. 'KRAM' ...

Av Elisabeth Magni Levin - 30 december 2012 17:33

  Min underbara hund står på vakt, tittar ut över den leriga åkern intill. Hon är nog det bästa som hänt mej, lilla Isa. Vi hade ju en kompis med oss idag på vår promenad. Zingo, ja och Emma såklart. Jätte fina foton kunde man få fram av dessa tre...

Av Elisabeth Magni Levin - 30 december 2012 12:00

      Det var lite från i morse, men nu måste jag dra..Ska till Väla, så hejdå. Det kommer mer bilder sen. Kram ELISABETH ...

Presentation


Hejsan.
Mitt namn är Elisabeth, men kallas Ellie.
Jag bloggar om mitt liv, och fotboll.
'KRAM'

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards