Elisabeth☆

Direktlänk till inlägg 12 november 2012

SJUK -,-

Av Elisabeth Magni Levin - 12 november 2012 10:19

 

Mys jag har det i sängen nudå...Lite rita och så, för jag är sjuk...Kom på att vi igentligen skulle ta spruuta i dag, så HAHAHA". Menmen...Va med på Vakna med the voice i dag,...Skrev in en sak på facebook xom de sa i TV, :D

Men jag ska sova nu så här kommer resultatet på mina missbildade modeller, höhöhö...

   

Kram ELISABETH

 
 
Ingen bild

Rene''

12 november 2012 20:21

cool, chilla och ta en pan odiil, fina bilder förresetn,......djmdj
//////////Reneää'''<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3333

Elisabeth Magni Levin

12 november 2012 20:25

Hej du, Rene' eller Reneää?
Jajaja, tack för att du gillar min blogg och så, :)
Kram EISABETH

 
Ingen bild

sanna

12 november 2012 20:22

hej, krya, jag är 25 år och älskar att läsa din inpererande blogg!

Elisabeth Magni Levin

12 november 2012 20:25

Hej!
Inspererande kanske du menade eller bara ett helt nytt ord, höhöh..
Tack för att du tycker om min blogg :)
Kram ELISABETH

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabeth Magni Levin - 4 januari 2013 20:56

Http://justellie.bloggplatsen.se

Av Elisabeth Magni Levin - 4 januari 2013 10:00

Hej, alla kära läsare. Min design, som ni kanske har sett, gör inte precis som jag vill. Så jag kommer att fixa mej en ny blogg, så hoppa dit istället så tar jag bort denna bloggen efeter några dagar. Jag kommer att länka bloggen senare. 'KRAM' ...

Av Elisabeth Magni Levin - 2 januari 2013 19:13

    Det var 2 bilder från nyårsafton. Jag firade det min mina två kusiner Johanna och moa, sen så va Peter och Jessica med. Super kul va det! Nu är det bara 5 dagar kvar på Jullovet, och sen börjar jag i en ny skola. 'KRAM' ...

Av Elisabeth Magni Levin - 30 december 2012 17:33

  Min underbara hund står på vakt, tittar ut över den leriga åkern intill. Hon är nog det bästa som hänt mej, lilla Isa. Vi hade ju en kompis med oss idag på vår promenad. Zingo, ja och Emma såklart. Jätte fina foton kunde man få fram av dessa tre...

Av Elisabeth Magni Levin - 30 december 2012 12:00

      Det var lite från i morse, men nu måste jag dra..Ska till Väla, så hejdå. Det kommer mer bilder sen. Kram ELISABETH ...

Presentation


Hejsan.
Mitt namn är Elisabeth, men kallas Ellie.
Jag bloggar om mitt liv, och fotboll.
'KRAM'

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards